Местоположение: Хотел Jaz Aquaviva 5* се намира в центъра на Madinat Makadi и на територията му е разположен аквапарк Makadi Water World, който включва 50 водни пързалки, създаващи силни усещания, както и шампионатно голф игрище с 18 дупки срещу заплащане. Всички стаи са климатизирани и имат просторен балкон или тераса.
Стаи: Всяко помещение включва плоскоекранен телевизор и кът за сядане. Срещу допълнително заплащане можете да ползвате минибара. Осигурени са също удобства за приготвяне на чай/кафе и сейф. Собствената баня разполага със сешоар. В ресторантите на хотел Jaz Aquaviva се предлагат ястия от цял свят, като вкусовете включват средиземноморски специалитети, не само с хумус, както и италиански блюда, освен паста. В бара до басейна на покрива се поднасят освежителни коктейли, а в The Courtyard се предлагат бързи ястия като пица и сандвичи.
Услуги: В СПА център Mivida гостите могат да се подмладят и разкрасят. Той предлага ревитализиращи процедури, масажи, сауна, парна баня, програми за релаксиране и козметични услуги срещу доплащане. Гостите на хотел Jaz Aquaviva 5* могат да практикуват водни спортове като използват общите съоръжения в курорта Madinet Makadi, като гмуркане с шнорхел, уиндсърфинг, гмуркане за разглеждане на интересните коралови рифове на Червено море.
Цената включва:
- Самолетен билет София - Хургада - София
- летищни такси
-
7 нощувки на база
All Inclusive в избрания хотел
- трансфер летище – хотел – летище
- Медицинска застраховка
- Представител на туроператора.
Цената не включва:
Препоръчани допълнителни услуги резервирани по желание:
Задължителни доплащания:
Туристическа виза (издавана на ГКПП, с валидност 30 дни) в размер на 25 щатски долара
Такса гориво и вредни емисии – обявява се 21 дни преди полета. Цените са калкулирани с параметри на самолетно гориво 800 щатски долара/тон при курс 1 Евро/ 1.1 щатски долара
Задължителна такса за обслужване 15 евро (бакшиш за шофьори, рецепция, гидове. Заплаща се на място)
Задължително доплащане за Новогодишна вечеря - Очаквайте скоро!
обратно към програмата